مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 18:222022-07-08سياسي

سوت زنی| ترویج بی بند و باری و نابودی بنیان اعتماد خانواده با «تست خیانت»


اخیرا کلیپ هایی با عنوان «تست خیانت» در سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس ثبت شده است، که براساس گفته کارشناسان جامعه شناسی و روانشناسی، انتشار آن ها در فضای مجازی به بنیان خانواده و ارزش های دینی ما ضربه می ز ند و در مقوله ازدواج آسیب زا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، براساس گزارشاتی که تعدادی از شهروندان در سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس ثبت کرده اند، برخی جوانان برای اطمینان از وفاداری شریک آینده یا حال زندگی خود، با گروه هایی در فضای مجازی ارتباط می گیرند تا نامزد یا همسر خود را در معرض ارتباط با فرد دیگری قرار دهند و از صداقت عاطفی آن ها اطمینان پیدا کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با یکی از این گروه ها در اینستاگرام ارتباط گرفتیم که روند کاری خود را بدین گونه توضیح داد، که ابتدا 3 روز در قالب مسائل کاری با فرد مورد نظر ارتباط گرفته می شود، سپس در 3 روز بعدی درخواست دوستی مطرح می شود که آیا شریک عاطفی در این مراحل با فرد از قبل تعیین شده ارتباط دوستانه برقرار می کند یا به رابطه قبلی خود وفادار است.

طبق پیام مجموعه مذکور، هزینه این اقدام براساس مجازی یا میدانی بودن و میزان زمان و هزینه مربوطه، از 200 هزار تومان تا 2 میلیون تومان متغیر است، همچنین فیلم های گرفته شده در صفحه اینستاگرام مجموعه بارگزاری نمی شود و تنها نمونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی| ترویج بی بند و باری و نابودی بنیان اعتماد خانواده با «تست خیانت»

سوت زنی| ترویج بی بند و باری و نابودی بنیان اعتماد خانواده با «تست خیانت»